diumenge, 2 d’octubre del 2011

Angles i plans

Sempre m'ha agradat la fotografia. Potser em ve de família, ja que el meu pare en sap molt i quan era jova s'hi dedicava. A mi m'agrada, però des de un punt de vista d'aficionat. M'agrada mirar les fotografies i valorar-les, crec que la frase de "més val una imatge que mil paraules" en alguns moments és molt certa, ja que són moltes les coses que et pot arribar a transmetre una fotografia.
És una d'aquelles coses que t'agraden però que per falta de temps o per falta de recursos no he pogut aprofunditzar mai. El meu pare sempre em parla dels angles i dels plans quan fa fotografies. Ell s'hi fixa molt i sempre m'ho ha anat explicant tot.

L'altre dia a la classe, l'Àngels ens va ensenyar un document amb diferents plans i angles. Ens va proposar una tasca a fer que consistia en experimentar amb allò que acabàvem de veure. Crec que és la manera ideal d'aprendre i de interioritzar les coses. Veure-ho teòricament i posar-ho en pràctica. D'aquesta manera és quan et sorgeixen els dubtes o t'ajuda a clarificar-los.

Va ser una sessió que em va agradar molt ja que vaig conèixer alguns noms de plans i angles que no coneixia. A més a més, amb la Elisa ens ho vam passar molt bé fent fotos per el campus.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada